Pyszczak inkubuje młode, biotop malawi, WIDEO

Niedawno (4miesiące temu) zakupiłem ponownie ryby z jeziora Malawi i postanowiłem je rozmnażać : Saulosi , Yellow , Red . Łącznie jest ich około 11 sztuk i zastanawiam się jeszcze nad dwoma gatunkami: Maingano i  Hongi po 4 sztuki. Kupiłem ryby i co dalej - wiedziałem, że były zdominowane w poprzednim akwarium, ale... widać, że dobrze im u mnie bo się wybarwiają! Zacząłem stosować witaminki i spirulinę oraz pokarm Malawi i widać, że brak przerybienia i dobry pokarm to klucz do zdrowych ryb, a Ty jak dbasz o swoje Pysie?

Wracając do rozmnażania, na lewym zdjęciu widać samca pseudotropheus saulosi po wprowadzeniu do zbiornika 300 litrów przez te kilka tygodni zyskał bardzo jeżeli chodzi o jego wybarwienie, jak widać na zdjęciu prawym - stał się dominującym samcem i wybrał sobie samicę, z którą pozyskał młode (inkubuje je jeszcze co prawda, ale są już w Pysiu) Można to zobaczyć na filmiku Zobacz samicę Saulosi inkubującą młode 

Mój pierwszy wpis na blogu, co prawda, ale będę starał się dodawać często i w miarę możliwości różne wpisy, zdjęcia, filmiki o Malawi.

Zapraszam również na fanpage'a stworzonego z myślą o Biotopie Malawi gdzie będę znacznie częściej dzielił się informacjami oraz zdjęciami i filmami o Malawi.

Podobało się? Zapraszam po więcej: Biotop Malawi   

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jakie parametry wody dla pyszczaków? temperatura, pH, twardość

Jakie podłoże i kamienie dla pyszczaków?

Jaka wielkość akwarium dla pyszczaków?